Râsul lumii / Vârstele bărbatului explicate prin comparaţia cu avionul
Bărbatul până în 20 de ani: Avion de Hârtie
Numai zboruri rapide, de scurtă distanţă şi foarte scurtă durată.
De la 20 la 30: Avion de vânătoare
Întotdeauna la post, 7 zile pe săptămână. Atacă orice obiectiv.
Capabil să execute diferite misiuni chiar când acestea sunt la un interval scurt de timp.
De la 30 la 40: Aeronavă comercială
Menţine orare regulate. Destinaţii destul de cunoscute şi de rutină.
Zborurile întotdeauna ies la ora prevăzută, dar mai necesită mutări şi adaptări care irită clienţi.
De la 40 la 50: Aeronavă comercială pentru zboruri internaţionale.
Funcţionează la orele de lux. Destinaţii de înalt nivel cu rare abateri.
Clientela soseşte cu mari speranţe, la sfârşit iese obosită, dar satisfăcută.
De la 50 la 60: Aeronavă cargo
Pregătiri intense şi multă muncă înainte de decolare. Odată în aer, manevrează lent şi oferă foarte puţin confort în timpul zborului.
Clientela este compusă în majoritate din valize şi tot felul de vechituri.
De la 60 la 70: Deltaplan
Necesită condiţii externe excepţionale pentru a-şi lua zborul, de o muncă teribilă pentru a decola iar după aceea evită manevre bruşte pentru ca să nu cadă înainte de timp. După aterizare, demontează şi strânge tot echipamentul.
De la 70 la 80: Planor
Zboară uneori, dar numai ajutat. Repertoriul manevrelor extrem de limitat.
Odată ajuns la sol are nevoie de ajutor pentru a ajunge la hangar.
Dupa 80: Aeromodel
Este doar decorativ, de funcţional nici nu se mai pune problema.
Numai zboruri rapide, de scurtă distanţă şi foarte scurtă durată.
De la 20 la 30: Avion de vânătoare
Întotdeauna la post, 7 zile pe săptămână. Atacă orice obiectiv.
Capabil să execute diferite misiuni chiar când acestea sunt la un interval scurt de timp.
De la 30 la 40: Aeronavă comercială
Menţine orare regulate. Destinaţii destul de cunoscute şi de rutină.
Zborurile întotdeauna ies la ora prevăzută, dar mai necesită mutări şi adaptări care irită clienţi.
De la 40 la 50: Aeronavă comercială pentru zboruri internaţionale.
Funcţionează la orele de lux. Destinaţii de înalt nivel cu rare abateri.
Clientela soseşte cu mari speranţe, la sfârşit iese obosită, dar satisfăcută.
De la 50 la 60: Aeronavă cargo
Pregătiri intense şi multă muncă înainte de decolare. Odată în aer, manevrează lent şi oferă foarte puţin confort în timpul zborului.
Clientela este compusă în majoritate din valize şi tot felul de vechituri.
De la 60 la 70: Deltaplan
Necesită condiţii externe excepţionale pentru a-şi lua zborul, de o muncă teribilă pentru a decola iar după aceea evită manevre bruşte pentru ca să nu cadă înainte de timp. După aterizare, demontează şi strânge tot echipamentul.
De la 70 la 80: Planor
Zboară uneori, dar numai ajutat. Repertoriul manevrelor extrem de limitat.
Odată ajuns la sol are nevoie de ajutor pentru a ajunge la hangar.
Dupa 80: Aeromodel
Este doar decorativ, de funcţional nici nu se mai pune problema.
Comentarii
Trimiteți un comentariu